Wordless Wednesday #41~ Oh Bunga Sakura!!!!

09:45




Nama Manja : Farah
D.O.B :  12 /07/1984
Asal : Negeri Bunga Sakura..kih..kih..kih..

* Oohoiiii Kedah sekarang kan tengah dok musim Bunga Sukura nie.. Cantik weyhhh!!! ceq suka..suka..suka!!!



Pic Sumber : Google




You Might Also Like

32 comments

  1. CANTIK KAN
    LOVE MALAYSIA

    BalasPadam
  2. subhanallah.. cantiknya.. kat tempat akak ada juga, tapi takde la meriah macam tu..

    BalasPadam
  3. cantik sgt...perubahan cuaca yg bg kebaikan..:)

    BalasPadam
  4. wahhh dah mcm di korea

    BalasPadam
  5. area mn ekk pokok2 nie.??.nak p terjah nanti...cheq pun dari sana juga..hahahah

    BalasPadam
  6. wahhhh besttttttttttnyaaaaa... ni yg nak buat balik kampung kat kulim niiiiii

    BalasPadam
  7. cheq lagi suka if dapat pose bawah pokok tu na....pose sampai lebam feeling2 obersea...heheheheh

    BalasPadam
  8. bestnya,..lagi best kalau dpt kesana...ambil gambar sendiri..huhu

    BalasPadam
  9. jeles ni...kl takde ke sakura!!

    BalasPadam
  10. perghh.. cntikk gila.. uwaaaaaa

    BalasPadam
  11. Subhanallah :) seriously, the view is super amazing.

    BalasPadam
  12. bunga sakura memang cantik dan indah :)

    BalasPadam
  13. Cantik sangat2...dekat rumah akak ada gak tapi takle sebanyak mcm tu..:)

    BalasPadam
  14. Kat Kajang Utama habehhh dah musim bunga sakura...:)

    BalasPadam
  15. bahahah..'asal negeri bunga sakura' tu xmenahan..cian kat jelapang padi terpinggir :)

    BalasPadam
  16. kat kl ni pun sama..ilang stress ngadap pokok bunga ni tepi highway... cantik kan..blh feeling cm dok jepun gittew

    BalasPadam
  17. suka saya...moga pokok itu ditambah-tambahkan lagi...supaya betul-betul sakura.

    BalasPadam
  18. syok la org kedah...ala2 kat korea..hihi
    bergambar pakai baju tebal tu..sure org ingat kat jepun
    menabung Nuffnang sini

    BalasPadam
  19. Sonok yer farah kita sebaya...yeyyy...cantiklah bunga tu...kedah sebuah negeri yg sgt unik...Umi Qi study kt kedah UUM 3 thn...nostalgia sungguh

    BalasPadam
  20. cantik kan....Putrajaya pun penuh mungeee...

    BalasPadam
  21. cantik kan... ramai kawan2 share kat FB gambar bunga nih... dari dulu suka tengok bila time pokok nih berbunga

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum kak farah, Subhanallah. cantiknya. hehe ecehhh POB dia, kemain tau. hahahha singgah menabung singapore airlines ~~~

    BalasPadam
  23. cantek gileee..mula2 tgk mcm xcaye kt kedah tp ramai plak yg upload kt fb..kt putrajaya ni ade jgk..tp x semeriah kt kedah..kedah tu mcm obersea dah..

    BalasPadam
  24. Memang cantik farah... kiter pun suka..suka..suka... jugak :D

    BalasPadam
  25. cantik, kat klang ni pun ader sikit sakura gugur
    rasa cam kat jepun lak! hehe

    BalasPadam
  26. melaka pon ada.tp xbnyk sgt .cantik kan

    BalasPadam
  27. kat melaka pun ada pokok sakura ni kak.. bnyak. hat merah ada.. putih ada. saya sampai kem tgk2 bnyk jgk yng kaler putih..hehe

    BalasPadam