SEWAAN MESIN FOTOTERAPI BLUELITE UNTUK MASALAH KEKUNINGAN / JAUNDICE KINI DI PULAU PINANG

16:25

Assalamualaikum dan Hai!


Salah satu masalah kesihatan yang kerap melanda bayi-bayi terutama yang baru lahir adalah penyakit demam kuning atau dalam bahasa Inggeris disebut sebagai jaundice. Demam kuning / jaundice ini mudah untuk dikenali melalui simptom-simptom seperti bahagian putih mata kelihatan kekuning-kuningan serta permukaan kulit bayi berwarna kuning.

Bagaimana demam kuning ini boleh terjadi? Ia disebabkan oleh bilirubin yakni sejenis pembentukan yang berlaku dalam darah serta tisu badan. Daripada kajian yang dilakukan, bayi-bayi yang dilahirkan pra matang biasanya kerap mengalami penyakit demam kuning ini.

Perkembangan teknologi pada hari ini telah semakin maju dan tempiasnya turut terkena pada bidang kesihatan. Hasilnya, demam kuning kini boleh diatasi dengan cara yang lebih selamat, mudah, sah di sisi undang-undang serta mendapat pengiktirafan ISO sekaligus mengenepikan kerisauan yang beraja di hati ibu bapa ke atas anak-anak mereka yang mendapat penyakit ini.

Memperkenalkan Bluelite, satu-satunya syarikat di Malaysia yang begitu mengambil berat terhadap masalah jaundice di negara ini. Bluelite merupakan pembuat serta penyewa mesin fototerapi yang bertauliah di negara ini.

Sebagai ibubapa adalah penting untuk kita mendapatkan perkhidmatan yang legal dan berlesen demi keselamatan bayi kesayangan kita.


Kejayaan Bluelite terbukti apabila mereka mendapat pengiktirafan ISO13485, IEC0601 selain Establishment Licences yang dikeluarkan oleh MDA, Kementerian Kesihatan Malaysia.




Semua pengiktirafan dan kejayaan Bluelite ini bersumberkan daripada pengalaman mereka selama lebih 18 tahun atau kira-kira 10 000 bayi berjaya disembuhkan melalui mesin fototerapi ini.


Apakah kelebihan mesin fototerapi Bluelite ini?

  • Pertama, bayi tidak akan berjauhan atau terpaksa ditinggalkan di wad.
  • Kedua, ibu bersalin tidak perlu banyak bergerak ke sana-sini.
  • Ketiga, suami isteri boleh bergilir-gilir menjadi bayi mereka.
  • Keempat, penyusuan bayi dapat dilakukan dengan lebih selesa.
  • Kelima, dapat mengurangkan kos pembayaran bil hospital.
  • Keenam, mengurangkan stres ibu bersalin.
  • Ketujuh, diperakui mudah dan selamat.
  • Kelapan, dengan adanya lesen MDA daripada KKM membuktikan ia benar-benar selamat dan baik untuk mengatasi masalah kekuningan dalam kalangan bayi.



Dan sekarang kami ada BERITA BAIK untuk bakal / ibu bapa di luar sana terutama yang tinggal di Utara Semenanjung!

Bluelite telah menawarkan 2 pakej istimewa iaitu penyewaan mesin fototerapi iaitu:

1) PAKEJ 3H2M UNTUK RM395
2) PAKEJ 4H3M UNTUK RM485

Pakej istimewa ini termasuk:
  • kos penghantaran
  • kos pemasangan
  • kos pengambilan
  • penerangan tentang penggunaan mesin
Dan sekali lagi, pakej istimewa ini disediakan khas untuk mereka yang tinggal dalam kawasan lingkungan 30KM dari Bandar Perda. Bagi penghantaran ke pulau dan kawasan lain serta di luar waktu pejabat, surcharge tertentu akan dikenakan.



Antara testimoni pelanggan yang berpuas hati dengan perkhidmatan Bluelite.


Eh tunggu! nak harga diskaun tak??? ada Promosi Khas tau untuk Pembaca kesayangan blog farahferra.com, u all boleh mendapat ‘special discount’ dengan menggunakan kod BLFARAH semasa membuat tempahan. atau bagi yang dah berminat sangat untuk mendapatkan perkhidmatan daripada Bluelite boleh klik jer link yang i kongsikan ini..zassssss akan terus kepada pihak Bluelite 

TEMPAH SEKARANG (SILA KLIK)

Wow! senang jer bukan???? Haaa apa tunggu lagi pi cepat booking slot sekarang juga! Heee..Bye


With Love,
FarahFerraDotCom



You Might Also Like

4 comments

  1. yeeeeessss bluelite diyakini! heee

    BalasPadam
  2. Memudahkan dan lebih selesa kepada ibu dan bayi..

    BalasPadam
  3. Bgusnya...sekarang ni xyah nk susah2 admit anak kt spital...boleh duk rumah sewa ja menda ni..
    Kan senang mcm tu

    BalasPadam
  4. menarik produk ni... lepas tak yah susah dah la kan

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook